Baby BMW Forum banner

Servicegeschiedenis ontbreekt

3 reading
15K views 10 replies 7 participants last post by  AngloSaxon  
#1 ·
Ik heb een f20 116d 63 plaat gekocht. Ongeveer een maand geleden en een van mijn eerste controles was het controleren van de onderhoudsgeschiedenis. Ik probeerde echter de onderhoudsgeschiedenis op de idrive te vinden en deze is er niet meer. De optie om het te zien is er niet. Ik ga naar voertuiginfo en kan elk onderdeel zien en wanneer de volgende servicebeurt verschuldigd is. Niet de vorige geschiedenis. Misschien kan een software-update of zoiets dit oplossen, of?

#3 ·
marco_polo said:
Ik heb nog nooit gehoord dat het eerder verdween, wat raar.

Heeft er iemand gecodeerd? Of batterijwissels/problemen? Of andere olifanten in de kamer??
Ik heb de batterij in de sleutelhanger vervangen, weet niet of dat de oorzaak kan zijn. Maar geen codering of iets anders aan de hand. Ik heb wel twee sets sleutels, de reservesleutel ligt in huis. Omdat het op de sleutels staat, kan ik beide sleutels naar de auto brengen en kijken of een sleutel de servicegeschiedenis heeft of zoiets, ik weet niet zeker hoe het werkt :/

#6 ·
Wanneer u naar het menu gaat, zorg er dan voor dat u helemaal naar boven bent gescrolld. De mijne geeft standaard weer welke services er verschuldigd zijn, en dan met iDrive, als u omhoog scrollt, toont het de geschiedenisoptie.

Dat wil zeggen, wanneer u nr3 invoert, zorg er dan voor dat u omhoog scrollt voordat het zichtbaar wordt.

#8 ·
maverick83 said:
Zorg er bij het openen van het menu voor dat je helemaal naar boven hebt gescrolld. Mijn systeem geeft standaard weer welke services er verschuldigd zijn, en dan toont iDrive de geschiedenisoptie als je omhoog scrollt.

M.a.w. als je nr3 invoert, zorg er dan voor dat je omhoog scrollt voordat het zichtbaar wordt.

Image
Hopelijk is dit het antwoord. Ik zal het 's ochtends controleren. Ik heb echter het gevoel dat de lijst niet eens lang genoeg is om omhoog of omlaag te hoeven scrollen